2:34 PM
Які гарантії пропонує Міністерство оборони - захист прав військових

Міністерство оборони України продовжує системну роботу із захисту прав військовослужбовців та членів їхніх сімей.

Грошові виплати, направлення на військово-лікарську комісію, доступ до медичної допомоги, право на відпустку та інші соціальні гарантії - це ключові аспекти, які мають виконуватися неухильно, незалежно від місця служби.

Індивідуальні та колективні звернення розглядає Центральне управління захисту прав військовослужбовців і надає первинну правову допомогу.

«Кожен військовий має право на захист своїх прав, і наша задача — забезпечити дотримання цих прав як для них, так і для їхніх сімей. За майже рік роботи Центральне управління захисту прав військовослужбовців стало ключовою ланкою у системі юридичної підтримки захисників та захисниць.

Закликаємо звертатись до нас у разі порушення ваших прав. У більшості випадків поновлення прав відбувається майже автоматично, без додаткових дій з боку заявника», — зазначив заступник міністра оборони України бригадний генерал юстиції Сергій Мельник.

Захист прав військовослужбовців — основні положення

Основні питання, з якими звертаються військові та їхні сім'ї:

    переведення на інше місце служби без згоди військовослужбовця

    виплати додаткових видів грошового забезпечення

    видача медичних довідок для визначення ступеня обмеження придатності

    направлення на військово-лікарську комісію

    видача витягів з матеріалів розслідувань для нарахування виплат сім'ям загиблих або зниклих безвісти військовослужбовців.

У разі виявлення порушень Центральне управління направляє відповідні звернення до військових частин, Державного бюро розслідувань, Національної поліції та інших органів для усунення правопорушень і поновлення прав військовослужбовців. У необхідних випадках можуть проводитися службові перевірки або службові розслідування.

Якщо порушення не виявлено, заявнику надається офіційна письмова відповідь із посиланням на законодавчі норми, з поясненням причин відмови та порядком оскарження.

Як подати заявку

Алгоритм подачі звернення (заяви, скарги):

    Скласти заяву в друкованій або рукописній формі з детальним описом суті звернення.

    Додати документи, які підтверджують звернення.

    Надіслати заяву та супровідні документи на офіційну електронну скриньку: mpd@post.mil.gov.ua або поштою: проспект Повітряних сил, 6, м. Київ, 03049.

Термін розгляду звернення — 30 днів. Якщо питання потребуватиме додаткового вивчення, розгляд може бути продовжений до 45 днів, про що заявника буде повідомлено.
 

Що треба писати у зверненні

У письмовому зверненні має бути зазначено:

    ПІБ заявника (або назва установи, що подає звернення в інтересах військовослужбовця чи членів його сім'ї)

    контактні дані для зворотного зв’язку

    суть порушеного питання

    конкретна вимога

    документи, які підтверджують повноваження заявника, якщо звернення подається в інтересах військовослужбовця або членів сім'ї військовослужбовця іншою особою

    докази порушення (за наявності).

Анонімні звернення, з яких неможливо встановити авторство, не розглядаються. Якщо заявник не надає необхідну інформацію у відповідь на запити Центрального управління, звернення також не підлягає розгляду.

Переглядів: 19 | Додав: news | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar