Таємницю сліпучого світла чорних дір розгадали вчені

світло чорна діра Незважаючи на те, що вони буквально поїдають зірки та їх називають чорними дірами, чорні діри створюють одне з найяскравіших джерел світла у Всесвіті. Тепер нова стаття, опублікована в Nature Astronomy нарешті може пролити світло на те, як саме чорні діри створюють своє світло, пише https://bloghouse.website/osvita.

Чорні діри є одними з найбільш інтригуючих зоряних об’єктів, які ми коли-небудь відкривали у Всесвіті. Хоча раніше ми робили зображення чорних дір, ці зоряні утворення все ще залишаються великою загадкою для астрономів. Таким чином, дослідники продовжують їх досліджувати. Одна річ, яка завжди бентежила вчених, це те, як чорні діри створюють таке інтенсивне та яскраве світло.

Згідно з новим дослідженням, світло, створюване чорними дірами, може виникати в результаті поштовхів у струменях чорної діри, які збільшують швидкість частинок світла до вражаючої швидкості. Більшість галактик у Всесвіті побудовані навколо надмасивних чорних дір , подібних до тієї, що знаходиться в центрі Чумацького Шляху. Тепер вчені вважають, що яскраве світло від цих чорних дір походить від внутрішньої діяльності. А ось про життя без світла в Україні пише bloghouse.website/.

Активність у чорній дірі може варіюватися від дуже незначної до екстремальної. Однак саме накопичення матеріалу всередині чорних дір допомагає створити світло, яке ми бачимо навколо цих зіркових утворень. Іншим можливим джерелом яскравого світла є подвійні струмені матеріалу, які вилітають з полярних областей чорної діри, уточнює https://bloghouse.website/.

Ці струмені запускаються перпендикулярно до диска чорної діри, створюючи унікальне світло, яке, як вважають, є матеріалом внутрішнього краю диска. Однак замість того, щоб впасти в отвір, він чомусь викидається і прискорюється назовні, близько до швидкості світла.

Переглядів: 1189 | Додав: news | Теги: діра, Чорна, таємниця, світло | Рейтинг: 5.0/1