При знайомстві онлайн що важливо для українців — опитування

Команда Viber Dating запитала українців, що є вирішальним для їхнього “свайпу вправо” при онлайн знайомствах — фото чи опис профілю.

76% обирають людину саме за фото. Користувачі також поділились, якими мають бути фото та опис, щоби завоювати їхню увагу.

Rakuten Viber Dating дізнався, на що українці звертають увагу при онлайн знайомствах в першу чергу — на фото чи на опис. В опитуванні в офіційному каналі сервісу Viber Dating Club взяли участь близько тисячі респондентів.

Результати опитування показали, що для 76% опитуваних фото є вирішальним для “свайпу вправо”. Близько половини з них (47%) зазначили, що головне у фото — це посмішка. На питання “Якщо для вас вирішальне фото, яким воно має бути?” відповіді розподілилися наступним чином:

Головне з посмішкою, живе фото — 47%;

Будь-яке, головне без купи фільтрів — 11%;

Розглядаю лише з фото в повний зріст — 9%;

Будь-яке, головне, щоб обличчя було видно — 8%;

Фото з тваринками — безпрограшний варіант — 7%;

Загадкові, звабливі фото — те, що треба для знайомства — 5%;

Круто, якщо на фото людина займається спортом — 4%;

Фото з авто, мотоциклом — ось мій фетиш — 3%;

Стильне, можна з професійної фотосесії — 3%;

Звертаю увагу на серйозні, робочі фото, в костюмі і т. д. — 3%.

Натомість 24% українців при знайомствах онлайн в першу чергу звертають увагу на опис профілю. Третина респондентів (32%) дивляться, чи є з людиною спільні інтереси. Відповіді на питання “А якщо вирішальне — це опис, на що звернете увагу?” розподілилися таким чином:

Співпадання за інтересами — 32%;

Хочу бачити в описі, чого людина хоче від стосунків — 16%;

Неважливо, аби хоч щось про себе сказали — 13%;

Щоб читалася щирість, справжність (навіть із недоліками) — 10%;

Якщо має / любить домашніх тварин — це плюсик у карму — 9%;

Почуття гумору — 8%;

Якщо любить дітей — це метч — 5%;

Нестандартний підхід до опису — 4%;

Згадка, чим займається — 3%.

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>1000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Категорія: Цікаві статті | Додав: news (2025-06-28)
Переглядів: 110 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar