7:30 PM Як облаштувати переговорну кімнату в офісі: поради |
Як облаштувати переговорну кімнату в офісі: порадиПереговорна - це практично головне приміщення в офісі. Адже саме тут народжуються і реалізуються геніальні ідеї проектів, укладаються угоди, вирішуються важливі питання компанії. Сюди запрошують відвідувачів, партнерів, клієнтів. Тому облаштування зони для переговорів - це важливий крок на шляху до успіху і процвітання фірми. Концепція компанії втілюється в переговорнійВиділяти окрему кімнату для нарад чи ні - рішення суто індивідуальне. Якщо компанія досить маленька і в постійному спілкуванні з клієнтами немає необхідності, то без переговорної цілком можна обійтися. Але якщо мова йде про велику фірму, окреме приміщення для нарад і спілкування з відвідувачами - це питання статусу та солідності. Переговорна - це не просто майданчик для комунікації. Це важливий елемент іміджу компанії. Добре облаштована кімната для обговорень непрямим чином впливає на результат співпраці, демонструє рівень розвитку компанії. Меблі, які обов'язково повинні бути в переговорнійСтіл для переговорів. Це центральний елемент меблевого ансамблю кімнати. Бажано, щоб він був круглим, так як це позитивно впливає на підсвідомість. Посадивши людей за круглий стіл, Ви підкреслюєте вашу з ними рівність, викликаєте прихильність до відкритого і вільного спілкування. Розмір столу для переговорів залежить від масштабів діяльності. Якщо у вашій компанії багато співробітників або часто доводиться стикатися з групами клієнтів, раціонально купити стіл для переговорів великого розміру. За таким столом не передбачається постійна робота, проте це не означає, що про зручність і ергономіку можна забути. Бажано, щоб в столі для переговорів були отвори для проводів або навіть розетки. Стільці. До вибору цих предметів потрібно підійти з особливою ретельністю. Кожен стілець повинен бути максимально зручним. Якщо людині дискомфортно, вона буде зосереджена тільки на цьому відчутті, а зовсім не на ділових питаннях. Якщо у Вашій компанії часто проводять семінари, прес-конференції, відео та тренінги, раціонально придбати стільці з підставкою. Її можна використовувати як стіл або просто ставити на неї техніку. Такі стільці можуть навіть компенсувати відсутність столу для переговорів. Правда, необхідно зазначити, що таке можливо в компаніях, де конференц-зал і переговорна - два різних приміщення. Шафа одежна. Якщо у Вашій фірмі відсутня гардеробна, шафа одежна в переговорній - вдале рішення. Відвідувачі зможуть залишити верхній одяг безпосередньо там, де вони будуть перебувати. Це значно економить час. Тим більше зручно, якщо хтось раптом згадає про забутий в кишені пальто телефон: далеко йти не треба і переговори не обірвуться. Крім цього, шафа одежна - продуманий крок в оформленні інтер'єру. Це лаконічно заповнить порожній простір на візуальному рівні. А ось шафа для документів - явище не особливо бажане в переговорній. По-перше, не варто перевантажувати зайвими меблями цей кабінет. А по-друге, документація фірми не повинна перебувати на очах у всіх. Розумно поставити шафу зі скляними дверцятами, за якими можна розмістити:
Це буде виконувати додаткову функцію презентації. Але знову-таки, наявність подібних меблів має відповідати розмірам приміщення. Так як переговорна - це втілення корпоративного іміджу, всі предмети повинні відповідати загальній стилістиці компанії. |
|
Всього коментарів: 0 | |