11:21 AM
Організація роботи call центру: обираємо програмне рішення

Організація роботи call центру: обираємо програмне рішення

організація кол-центр Сучасний світ все більше переходить в онлайн, бізнес в цьому питанні також не відстає. Проте, не дивлячись, що більшість операцій відбуваються віртуально, живе спілкування з консультантами онлайн-магазинів чи банків є також дуже затребуваним. Адже клієнтам часто дуже важливо мати можливість:

  • уточнити питання доставки;
  • з'ясувати умови угоди (особливо, коли мова йде про банківське обслуговування);
  • вирішити проблеми з оплатами, які можуть виникнути в результаті проведення розрахунку за товар чи послугу.
  • з'ясувати інші нагальні питання та проблеми.

Саме тому серйозному бізнесу неодмінно потрібно організувати роботу власного контакт-центру. Оптимальне рішення для кол-центру можна знайти онлайн на сайті voiptime.net. Мова йде про VoIPTime Contact Center — оптимальне програмне рішення для малих та великих колл-центрів. Якщо ви плануєте залучити до роботи від п'яти до 500 операторів, то дане програмне забезпечення буде ідеальним для вас рішенням. Тут вам запропонують:

  • софт для кол центру – повна адаптація для вимог клієнта та необмежена кількість офісів у різних куточках світу, а також повна адаптація та розробка додаткової функціональності в залежності від потреб бізнесу клієнта;
  • хмарне рішення — швидкий запуск роботи (від одного дня) та універсальне рішення і легке обслуговування та зрозумілий інтерфейс для кожного оператора вашого контакт-центру;
  • аудит call центру — підбір необхідного обладнання та аналіз існуючої інфраструктури, її адаптація до сучасних потреб інформації, а також інші консультації щодо налаштування системи.

організація кол-центр

Завдяки можливостям VoIPTime Contact Center можна в короткі терміни розгорнути повноцінну роботу контакт-центру в любому куточку світу. Використовуючи VoIPTime Contact Center ви можете розраховувати на:

  • якісну роботу;
  • оперативний запуск;
  • оптимальну вартість послуг.

Короткий висновок

Підводячи підсумок нашої статті, можемо відмітити одні переваги купівлі та впровадження програми для call центру VoIPTime Contact Center для сучасного бізнесу. На сайті voiptime.net є можливість дізнатися всі умови та замовити впровадження даного рішення на вашому підприємстві. Таким чином, завдяки доступності, функціональності та доступній ціні ви неодмінно будете задоволені результатом співпраці та впровадження даних технологій для свого бізнесу. Як втім і ваші клієнти, що зможуть легко налагодити зв'язок із вашою компанією за допомогою сучасного call центру.

Команда копірайтерів Proekt100 спеціально для novyny.kharkiv.ua/

Переглядів: 146 | Додав: news | Теги: call центр, Робота, організація, рішення, програмне | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar