Причину останнього вимирання на Землі виявили вчені

Останнє пермське масове вимирання (LPME) було найбільшим вимиранням в історії Землі на сьогодні, що призвело до втрати 80-90% життя на планеті. Незважаючи на численні дослідження, точна причина різких змін клімату за цей час залишається невідомою.

Команда міжнародних вчених, у тому числі Трейсі Френк, професор і керівник відділу Департаменту наук про Землю UConn, і професор Крістофер Філдінг, співпрацюють, щоб розкрити причину та події останнього пермського масового вимирання (LPME), вивчаючи родовища ртуті. знайдений у відкладеннях Австралії та Південної Африки, які походять від сибірських вулканів. Їхнє дослідження нещодавно було опубліковано в журналі Nature Communications.

Незважаючи на те, що LPME стався понад 250 мільйонів років тому, є схожість із серйозними змінами клімату, які відбуваються сьогодні, пояснює Френк:

"Це важливо для розуміння того, що може статися на землі в майбутньому. Основна причина зміни клімату пов’язана з масовим викидом вуглекислого газу в атмосферу приблизно під час вимирання, що призвело до швидкого потепління".

У випадку LPME, широко визнано, що швидке потепління, пов’язане з цією подією, пов’язане з масивним вулканізмом, що відбувається у величезному родовищі лави під назвою Велика магматична провінція Siberian Traps (STLIP), каже Френк, але прямі докази все ще були. бракує.

Вулкани залишають корисні підказки в геологічному літописі. Під час виливу лави також вивільнилася величезна кількість газів, таких як CO2 і метан, а також частинки та важкі метали, які були випущені в атмосферу та осідали по всьому світу.

«Однак важко прямо пов’язати щось подібне з подією вимирання», — каже Френк. «Як геологи, ми шукаємо якийсь підпис — що димить рушницю — щоб ми могли точно вказати на причину».

У цьому випадку дослідники зосередилися на ртуті, одному з важких металів, пов’язаних із виверженнями вулканів. Хитрість полягає в тому, щоб знайти області, де цей запис все ще існує.

Френк пояснює, що існує безперервний запис історії Землі, що міститься в осадових відкладеннях у морському середовищі, який діє майже як магнітофон, оскільки відкладення швидко поховані та захищені. Ці відкладення дають велику кількість даних про вимирання та те, як воно відбувалося в океанах. На суші важче знайти такі добре збережені записи цього періоду.

Щоб проілюструвати це, Френк використовує Коннектикут як приклад: штат багатий метаморфічними породами віком 400-500 мільйонів років на поверхні або поблизу неї, з покриттям льодовикових відкладень, датованих приблизно 23 000 років тому.

Категорія: Новини світу | Переглядів: 1273 | Додав: news | Теги: причина, вимирання, земля | Рейтинг: 5.0/1