Причину старіння знайшли вчені

Група вчених з Технічної школи Вітербі при Університеті Південної Каліфорнії (США) знайшла причину старіння клітин організму. За їх словами, як тільки починають старіти клітини організму, починається процес старіння людини в цілому.

Їх робота опублікована в Journal of Biological Chemistry. Вчені прийшли до висновку, що клітини старіють через те, що припиняють синтезувати нуклеотиди, з яких побудовані ДНК.

"Старіння клітин – це цілий процес, який порушує життєвий цикл клітин, який сприяє як віковій дегенерації, так і гіперпластичних патологій, включаючи рак", – пишуть вчені в своїй роботі.

Також вчені довели, що старіння клітин часто викликано виникненням ракових пухлин. Простіше кажучи, як тільки клітини стикаються з виникненням раку, вони намагаються не допустити поширення і починають старіти і в’янути. Фахівці назвали цей процес захисним бар’єром.

Вчені запевняють, що знайшли нові шляхи до нових методів боротьби з раком. Про їх словами, ця робота дозволить їм застосовувати старіння клітин у винаході ліків, які зможуть допомогти в усуненні старіючих клітин, щоб забезпечити людині здорову старість.

Категорія: Новини світу | Переглядів: 783 | Додав: news | Теги: старіння, причина | Рейтинг: 5.0/1